Gearriveerd

Hola!

Even een kort een berichtje vanuit de luchthaven in Guayaquil. We hebben er een lange vlucht op zitten (ongeveer 14uur). De eerste vlucht was met een tussenstop in Madrid. Dit viel heel goed mee. We hadden wel een ontbijt verwacht, dus we zaten scheel van de honger op het vliegtuig, maar nadien zijn we meteen om iets lekkers geweest. Onze volgende vlucht was van Madrid naar Quito. We hadden ons laten wijsmaken dat we in een luxueus vliegtuig gingen zitten. Toen we aan boord gingen zag het er veelbelovend uit. We waren in de zevende hemel! Een tv-scherm, veel beenruimte en een bed om in te slapen… ZALIG. Jammer genoeg kwam de ontnuchtering snel. We liepen in de bussinessroom. Onze plaatsen waren veel minder voorzien van comfort. Om de lange vlucht minder lang te maken, had ik besloten om een slaappil te nemen. Dit was geen goed idee. Ik heb een 4-tal uren geslapen, maar daarna was ik doodziek! Ik heb wel zeker 4 “zakjes” (je weet wel wat ik bedoel 😉 ) nodig gehad. Ik heb de laatste uren op het vliegtuig al misselijk doorgebracht. Nu gaat het al veel beter, maar eten lukt nog niet. Op dit moment zijn we aan het wachten op Hilde. Zij komt ons ophalen om naar de casita te gaan.

Op dit moment is het hier 3u Belgische tijd. Door het zomeruur is er een tijdsverschil van 7uur.

Ik verlang al naar mijn bedje, maar het wordt nog een lange avond/nacht, denk ik.

Tot binnenkort voor meer nieuws.

One thought on “Gearriveerd

  1. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Ben je al iets beter? Geen water uit de kraan drinken , geen groenten spoelen met kraantjeswater wel water uit flessen en tanden poetsen met flessenwater anders nog meer ziek . Ik denk dat het van het vliegtuig nzelf zal geweest zijn luchtzakken of iets in die aard misschien. Hou je goed en laat vlug iets weten . I love you .
    Dikke kus en knuffel

Geef een reactie

