To be continued?

We zijn nu ondertussen één jaar later. Het Ecuadoravontuur wordt nu doorgegeven aan nieuwe studenten die staan te popelen om erheen te trekken. Ecuador heeft een grote indruk op mij nagelaten. Ik denk er nog heel vaak aan terug. Al maandenlang overweeg ik er een vervolg aan te breien. Hoewel er één iets me tegenhoudt: de stap! De stap naar het onbekende, het avontuurlijke en het onzekere. Doe ik het of doe ik het niet?? De druk wordt groter, de tijd dringt, de vakantie nadert… Ik moet weldra beslissen.
En weet je wat?

Ik

       Waag

                    De

                              Sprong!

Ik ga het avontuur tegemoet, ik boek een ticket richting Zuid-Amerika!!!

AfbeeldingTo be certainly continued!

4 thoughts on “To be continued?

  1. Fantastisch! Ik hoop dat je daar een hele mooie tijd zal hebben. Het wordt zeker en vast een ervaring om nooit te vergeten 🙂

Geef een reactie

