And off we go!

24/03/2015

Hé daar! Hier zijn we weer, klaar voor een nieuw avontuur! Over enkele dagen hang ik opnieuw in de lucht richting Zuid-Amerika. Deze keer voelt het anders aan dan de vorige twee keren. Geen idee hoe het komt. Ik voel me heel relaxed en zorgeloos. Met “we zien wel” en “alles komt goed” in het achterhoofd ben ik klaar om te vertrekken. De koffer is nu al deels gevuld met allerlei spulletjes. Ik bof, want –als ik mijn online reservatie goed gelezen heb- mag ik 2 koffers van 23 kg. meenemen… luxe! Mijn besluiteloosheid hoeft me deze keer geen parten te spelen, alles kan mee!
Naast het maken van mijn koffer probeer ik nu ook zoveel mogelijk te genieten van het dagdagelijkse leventje dat ik weldra zal moeten missen. Ik heb nu het ideale excuus om lekker lui te zijn; ik moet toch uitgerust zijn, nietwaar? Aanvullend excuus nummer 2 is dan: ik mag veel eten, want in Chili is het eten misschien niet zo lekker én een extra kilo is daar niet zo erg.

Volgend berichtje zal vanuit Chili zijn.

Hasta pronto!
xoxo Helena

Geef een reactie

